Laura Perry Smalts · 45 jaar

"Ik heb negen jaar van mijn leven verloren. En mijn baarmoeder."

Laura nam mannenhormonen, verloor haar borsten via een mastectomie en onderging een hysterectomie. Na bijna negen jaar als man te hebben geleefd besefte ze: dit was niet wie ze was. "Als de hysterectomie het probleem ook niet oploste, was ik verloren."