"Wees blij met hoe God je heeft gemaakt" — Oli London over zijn detransitie
Oli London spreekt openhartig over zijn detransitie en deelt zijn boodschap dat mensen blij moeten zijn met hoe God hen heeft gemaakt.
Oli London spreekt openhartig over zijn detransitie en deelt zijn boodschap dat mensen blij moeten zijn met hoe God hen heeft gemaakt.