Edward Jansen · 2026-03-07

Je voelt geen gender maar iets anders

Niemand weet hoe het voelt om man of vrouw te zijn. Wat mensen werkelijk ervaren is een gevoel dat er iets niet klopt. De vraag is niet "ben ik van het andere geslacht?" maar "wat is er werkelijk aan de hand?"

Je voelt geen gender maar iets anders